loading...
از هر جا
مهران بازدید : 128 پنجشنبه 14 تیر 1403 نظرات (0)
مسیج اورژانسى:همین آلان که دارى مسج مى خونى،خودت روماچ کن، دلتنگت شدم!!

* * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * *

آموخته ام … که گاهی تمام چیزهایی که یک نفر می خواهد،

فقط دستی است برای گرفتن دست او، و قلبی است برای فهمیدن وی . . .

* * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * *

دعا میکنم غرق باران شوی / چو بوی خوش یاس و ریحان شوی

دعا میکنم در زمستان عشق / بهاری ترین فصل ایمان شوی . . .

* * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * *

وصیت کردم بعد مرگم قلبمو اهدا کنن

اما گفتن اجازه صاحبش لازمه .

اجازه میدی !؟

* * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * *

تنها یک راه به سوی بهشت وجود دارد که در زمین ، آن را عشق می نامند . . .

* * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * *

قرارمون این نبود ، قرار بود برای برقراری یکدیگر بکوشیم

نه برای بی قراری ، حالا که از من دوری بدجوری بی قرارتم . . .

* * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * *

عاشقتم تو این دو روز خوب و بد / با من بمون ، باهات بمونم تا ابد . . .

* * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * *

مست عشقم مست شوقم مست دوست / مست معشوقی که دنیا دست اوست . . .

* * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * *

روز محشر عاشقان را قیامت کار نیست / کار عشق جز تماشای وصال یار نیست . . .

* * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * *

ما ز یاران چشم یاری داشتیم

هندوانه کاشتیم اما کدو برداشتیم !

* * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * *

امروز رفتم برات یه ساعت بخرم ولی هرچی گشتم

هیچ ساعتی به قشنگیه اون ساعتی که دیدمت پیدا نکردم !

* * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * *

گاه برای ساختن باید ویران کرد ، گاه برای داشتن باید گذشت

و گاه در اوج تمنا باید نخواست . . .
ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آمار سایت
  • کل مطالب : 207
  • کل نظرات : 24
  • افراد آنلاین : 8
  • تعداد اعضا : 13
  • آی پی امروز : 41
  • آی پی دیروز : 5
  • بازدید امروز : 49
  • باردید دیروز : 6
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 68
  • بازدید ماه : 68
  • بازدید سال : 1,567
  • بازدید کلی : 42,273