loading...
از هر جا
مهران بازدید : 139 پنجشنبه 14 تیر 1403 نظرات (0)
در  این هوای گرم كدام گزینه بیشتر می چسبد؟


الف:هندوانه  خنك

ب: استخر آب

ج:یخ در بهشت با طعم آلبالو

 د:یك ماچ آبدار از گونه شما

* * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * *

 

هوا خیلی گرمه دارم خفه میشم كاش تو اینجا بودی.
.
.
. لااقل دو تا جك واسمون میگفتی یخ میكردیم

* * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * *

سلام خوبی ؟ خواستم بهت بگم دیگه رفتیم تو فصل تابستون !

 بیماری وبا تو این فصل زیاد میشه

کمتر با آفتابه آب بخور

* * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * *


چو تــــــابستان شد و هنگام کنــکور/ هــزاران بـــــــــــــار رفتم تا لب گور

پشیمــــــان گشته ام از کردۀ خویش/  نبرده علــــــم کــــــــار بـــنده را پیش

* * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * *

اگر در شبی تابستانی صدای کف زدن به گوشتان رسید

 صدای بزن و بکوب  و پایکوبی نیست!

آگاه باشید که یکی از ابنای بشر دست خالی

 به نبردی تن به تن با پشه و انبوه دژخیمان خونخوار رفته است!

* * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * *

 

تابستونه هــوای پــشــت بـام شب پر سـتاره          بــه آدم مـیــدهـد عـمـــر دوبــــــار

اوز زیـبـاتـراز هر سرزمـیـن است           بهشـت دنـیـوی گویـنـد هـمین است

 

* * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * *


*تابستان؛*

فصل ِ برگِ توت و پیلهُ پروانه.

فصل نامزد شدن یخ با آب

فصل خوابیدن روی بام

فصل دیدار کسی در آسمان

بی تعارف این دلم خیلی هوایت میکند

* * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * *

در این تابستان داغ نگاهای سردت كشنده تر از گرما ست  و من در آسمان دوستیمان  گویی برف و سرما را تا مغز استخوانم درك میكنم

* * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * *

 
آری تابستان است فصل محبت من به تو
نگاه گرم من به تو
لذت بخش عرق شرم تو
هدیه تابستان عشق من به تو

* * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * *
ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آمار سایت
  • کل مطالب : 207
  • کل نظرات : 24
  • افراد آنلاین : 13
  • تعداد اعضا : 13
  • آی پی امروز : 14
  • آی پی دیروز : 5
  • بازدید امروز : 17
  • باردید دیروز : 6
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 36
  • بازدید ماه : 36
  • بازدید سال : 1,535
  • بازدید کلی : 42,241