loading...
از هر جا
مهران بازدید : 94 یکشنبه 17 تیر 1403 نظرات (0)
جک و لطیفه
غضنفر دوپینگ میکنه ، برای اینکه کسی شک نکنه آخر میشه !!
.

هر وسیله که مثل ساعت دقیق کار میکند ، تنها در شرایط زیر خراب خواهد شد:
1-هنگامی که به آن نیاز حیاتی دارید.
2-هنگامی که میخواهید با عملکرد مناسب آن جلوی دیگران پز بدهید.
3-دقیقا از روزی که گارانتی آن تمام میشود.
4-وقتی قصد فروش آن را دارید !
5-هنگامی که فقط برای لحظه ای با خود فکر کردید که چقدر از داشتن این وسیله راضی هستید

.

اگر خواهی بمیری بی بهانه / بخور ماست وخیار وهندوانه

.

تو زندگی روزی میرسه که پول خریدن یه جوراب هم نداری ولی اون موقع باید به این فک کنی که یکی هست جوراب داره ولی پا نداره پاش کنه

.

یارو به رفیقش می گه من یه تمساح پیدا کردم چیکارش کنم؟ میگه ببرش باغ وحش. فردا رفقیش می گه بردیش؟ یارو می گه : آره ، تازه امشب هم می خوام ببرمش سینما … !

.

یه خانمی 13قلو حامله بوده . 9ماه میشه ولی بچه هاش به دنیا نمیان میره دكتر و با نگرانی میگه اقای دكتر چرا من بچه هام به دنیا نمیان ؟ دکتر سونوگرافی می كنه توی مانیتور می بینه كه از 13 تا بچه 12 تا دخترهستند و1نفر آنها پسر . و پسره دستش رو گذاشته رو شكم مامان و می گه جون داداش اگه بزارم كسی لخت از اینجا بره بیرون !

.

وقتی من به دنیا اومدم پدرم ۳۰ سالش بود یعنی سنش ۳۰ برابر من بود
وقتی من ۲ ساله شدم پدرم ۳۲ ساله شد یعنی ۱۶ برابر من
وقتی من 3 ساله شدم پدرم ۳3 ساله شد یعنی ۱1 برابر من
وقتی من 5 ساله شدم پدرم 35ساله شد یعنی 7 برابر من
وقتی من 10 ساله شدم پدرم 40 ساله شد یعنی 4 برابر من
وقتی من 15 ساله شدم پدرم 45 ساله شد یعنی 3 برابر من
وقتی من 30 ساله شدم پدرم 60 ساله شد یعنی 2 برابر من
میترسم اگه ادامه بدم از پدرم بزرگتر شم !

.

یه افسر به یكی از سربازاش می گه امشب از اول این كوچه تا اون چراغ قرمز كشیك بده و فردا صبج هم بیا پاسگاه. خلاصه فردا و پس فردا از سربازه خبری نیست روز سوم سربازه پریشون میاد پاسگاه. افسر ازش می پرسه: چرا اینقدر دیر اومدی؟ سرباز می گه: آخه اون کامیون از تهران می رفت قم. چراغ قرمزی كه گفتید، چراغ ترمز اون كامیون بود

.


یه بار توی عروسی غذا کم میادبه ارکستر میگن اعلام کن !میگه : سیا نرمه نرمه ! سیا غذا کمه ! سیا دوتا یکی ! سیا بچه هیچی !
img

EXrozblog.comEX
بوی شوم امتحان آید همی, یار صفر مهربان آید همی

ما ز تعلیم وتعلم خسته ایم،دل به امید تقلب بسته ایم

مابرای کسب مدرک آمدیم،نی برای درک مطلب آمدیم !

.

فقط یه ایرانی میتونه شامپو رو تو یه هفته تموم کنه

و تهش رو با آب قاطی‌ کنه و یک ماه بیشتر استفاده کنه !

.

وسعت عشق پسران چنان وسیع است که اگر عاشق دختری شوند
عاشق دوستانش نیز میشوند !

.

تحقیقات دانشمندان اخیرن نشون داده :
گذر زمان هیچ چیزی را حل نمی کند
شــــایـــد ماست مالی کند !

.

ازدواج هم چیز جالبیه! مثل ارتش می مونه!
با وجودی که همه ناراضی هستند، ولی باز هم داوطلب داره !


.
خواستم جونمو فدات کنم ، باخودم گفتم چرا عاقل کند کاری که باز آرد پشیمانی !؟

.

پیش از آن که با استاد مــَچ شوی / لحظه ی امتحان دادنت ناگزیر می شود!
آی سرکوفت و ضد حال همیشگی / ناگهان چقدر زود آخر ترم می شود!


.

پسر به دختر : می خوای خورشید زندگی من باشی ؟
دختر : آره
پسر : پس ۹۲,۹۵۵,۸۸۷٫۶ مایل از من دور بمون !

.

دیگه به من زنگ نزن
حالا شناختمت
من نمیتونم دیگه با تو باشم
ازت بدم میاد
بی لیاقت
خداحافظ
“این آخرین جمله ای بود که همسایمون به شوهرش گفت”
میخاستم تو ام در جریان باشی عزیزم !

از غضنفر می پرسن كه برای بستن یه لامپ به چند نفر احتیاجه می گه 3 نفر می گن چرا 3 نفر ؟ میگه: یه نفر میره بالا نردبون ، لامپ رو میگیره .. دو نفر هم از پایین، نردبون رو میچرخوونن!!

.

یه نفر باباش می میره خیلی براش بی تابی می كرده. غضنفر می ره دلداریش بده. می گه ناپلئون رو می شناسی؟ بعد از این همه جنگ و فتوحات مرد. انیشتن رو می شناسی؟ بعد از این همه كشف و اختراع مرد. بابای تو كه هیچ گهی نبود تو اینقدر براش بی تابی می كنی!

.

از غضنفر می پرسن خواهرت دختر زائیده یا پسر؟ میگه به من اطلاع ندادن، هنوز نمی دونم دایی شدم یا خاله؟!

.

پلیس راهنماییی جلو غضنفر رو می گیره میگه: كارت ماشین، گواهینامه، معاینه فنی، بیمه... غضنفر میگه: چیكار كنم؟ جمله بسازم؟

.

غضنفر ?سال میره سربازی كارتشو كه میدن میگه: ای بابا اینو كه دارم گواهینامه میخوام!!!

.

غضنفر داشته دعا می كرده، میگفته: خدایا مرا نیامرز… میگن: بابا این چه جور دعا كردنه!؟ میگه: آخه دارم شكسته نفسی می كنم

.

غضنفر صبح زود یه لیوان خاكشیر میخوره تا شب ملق میزنه كه ته نشین نشه!

.

غضنفر ماهی خورد می كرد یه دفعه ماهی تكون می خوره ماهی را میكنه تو سطل آب بهش میگه: خفه شو بمیر.

.

غضنفر عقب عقب راه می رفته، ازش می پرسند: چرا اینجوری راه میری؟ میگه: آخه بچه‌ها میگن از پشت شبیه آلن دلونی!



سلامتی پوشک، که هیچ‌وقت تو بچگی پشتمونو خالی نکرد!

.


اتل متل گلابى دوست دارم حسابى / یه روز با خرج خودت می برمت کبابى !

.

گاز چیست ؟
اوج محبت حیف نون به همسرش که گاهی موجب قطع عضو می گردد !

.


تعمیرات مدل ایرانی‌:
۱-درشو باز کردن و فوت کردن.
۲-زدن(مثل تو سر تلوزیون زدن).
۳-کامل باز کردن و دوباره بستن.
۴-محکم تکون دادن !

.


هیچکس حق نداره از طرفش بپرسه “تو برا من چی‌ کار کردی؟”
تو ۶ میلیارد انسان تورو پیدا کرده، دیگه چیکار کنه !؟

.


اگه زنها دنیا رو می‌گردوندن
هیچ جنگی وجود نداشت !
فقط چندتا کشور باهم قهر بودن و حرف نمی‌زدن !!!

.

دختر:بابا می تونم برم پیش دوستم درس بخونم؟
بابا : نه نمیشه برو اتاقت درس بخون.
دختر:چرا آخه بابا؟
پدر:واسه اینکه سالها پیش مامانت هم میومد پیش من درس بخونه !

.


میدونی اولین عوارض جانبی بعد یک شکست عشقی چیه ؟!
در آوردن گوشی از حالت Silent !!

.


یه عده هستن که اگه شده باید براشون آژانس هم بگیری
که سریعتر از زندگیت گم شن بیرون… !!

.

به سلامتی مگس که یادمون داد زیاد که دور کسی بگردی آخرش میزنه تو سرت !

.

وقتی فیلم عروسیم رو از آخر به اول می بینم خیلی حال می ده
زنم حلقه اش رو در میاره می ده به من و می ره خونه باباش !

برچسب ها جک و لطیفه ,
ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آمار سایت
  • کل مطالب : 207
  • کل نظرات : 24
  • افراد آنلاین : 6
  • تعداد اعضا : 13
  • آی پی امروز : 148
  • آی پی دیروز : 4
  • بازدید امروز : 211
  • باردید دیروز : 6
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 300
  • بازدید ماه : 300
  • بازدید سال : 1,799
  • بازدید کلی : 42,505