loading...
از هر جا
مهران بازدید : 293 یکشنبه 17 تیر 1403 نظرات (0)

اس ام اس روز تولد

بهترین آهنگ زندگی من تپش قلب توست و قشنگ ترین روزم روز شکفتنت. تولدت مبارک

تمام وجودم را در قلبم ، قلبم را در چشمانم ، چشمانم را در زبانم
خلاصه می کنم تا بگویم روز تولدت مبارک

نون و پنیر رامکجیگر تولدت مبارک

img

EXrozblog.comEX

عزیزم هدیه ی من برات یه دنیا عشقه
زنـدگیـم بـا بودنـت درسـت مثـل بهـشـته
تو خونه سبد سبد گلهای سرخ و میخک
عـــزیــزم دوستـــت دارم ، تولدت مبارک

اگه شکلات بودی شیرین ترین بودی ، اگه عروسک بودی بغلی ترین بودی
اگه ستاره بودی روشن ترین بودی و تا زمانی که دوست منی عزیز ترین هستی. روز تولدت مبارک

روز تولدت ستاره ها دمیدند ، پرستوهای عاشق به خونشون رسیدند
روز تولدت بخت من از راه رسید ، نیمه جونی،جون گرفت تشنه به دریا رسید
تکرار حرفهای منی مثل سرود زندگی ، عشقت شده برای من بود و نبود زندگی

داره بارون میاد خوب که نگاه کردم هوا که ابری نبود …
اون فرشته ها هستن که دارن گریه میکنن…
آخه یکی ازشون کم شده ، مهربون ترین تولدت مبارک

گل غنچه کرد و غنچه شکفت و خداوند در بهترین روز تاریخ زیباترین هدیه اش را به ما داد

دلم میخواد بدونی تو این همه ستاره ، هیچکیاندازه ی من نگاتو دوست نداره
تولدت پر از نور خوش اومدی ستاره ، اگرچه از راه دور هیچ فایده ای نداره

در باغ جهان، دلم گلی می جوید، امروز گل سپیده ات می روید
امروز دلم دل ای دل ای میخواند ،چون میلاد تو را خـدا مبارک گویـد

وجود زیبایت وارددنیا می شود، هدیه سالروزش این آوا میشود
عاشقی چون من بی پروا می شود، در شعر تولد غرق رویا میشود
اینگونه سالی دگر ازعمر تو آغاز میشود

باشی نباشی پیش من تو بهترین هم نفسـی، هر جای دنیا که میری به آرزوهات بـرسی
روز تولد توئه میـلاده هر چی خاطره، روزی که غیره ممکنه هیچ جوری از یادم بره

زیباترین چشم انداز تندیس نگاه توست و قشنگترین لحظه لحظه روییدن توست
سالروز تولدت را با تقدیم یک سبد گل سرخ تبریک میگویم

خوشبختی من در بودن باتو است و روز تولد تو تقدیر خوشبختی من است
تو آمدی و عمیق ترین نگاه را از میان چشمان دریایی ات به وصال قلبم نشاندی
زیباترین گلهای دنیا تقدیم به تو ، بهترین عشق دنیا ، تولدت مبارک

امروز هوا دوباره ، حس قشنگی داره
نم نم عشق و مستی ، از آسمون میباره
ای گل گلدون من ، هزار سال زنده باشی
بسته به تو جون من ، تولدت مبارک

نمی دانم که دانستی دلیل گریه هایم را ، نمی دانم که حس کردی سکوتم را
ولی دانم که می دانی من عاشق بودم و هستم ، وجود ساده ات بوده که من اینگونه دل بستم
عزیزم همیشه عشق من هستی و خواهی بود ، تولدت مبارک

الهی جاده زندگیت هموار ، آسمان چشمانت صاف و دریای دلت همیشه آرام و زلال باشد
و هیچ وقت از دنیا خسته نباشی . . . تولدت مبارک

برچسب ها اس ام اس روزتولد ,
ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آمار سایت
  • کل مطالب : 207
  • کل نظرات : 24
  • افراد آنلاین : 7
  • تعداد اعضا : 13
  • آی پی امروز : 147
  • آی پی دیروز : 4
  • بازدید امروز : 208
  • باردید دیروز : 6
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 297
  • بازدید ماه : 297
  • بازدید سال : 1,796
  • بازدید کلی : 42,502