loading...
از هر جا
مهران بازدید : 57 یکشنبه 17 تیر 1403 نظرات (0)

* * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * *


یک روز انگشت با دماغ دعواش میشه, دماغه به انگشته میگه:

اگه از این به بعد بهت جنــس دادم


* * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * *


همیشه غم نشسته در کمینم

از این بی آنتنی ها مو غمینم

الهی یار مو در دسترسم نیست

ز No Response to Page in مو حزینم


* * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * *


آب می خواهم سرابم می دهند عشق می ورزم عذابم می دهند

خنجری بر قلب بیمارم زدند بیگناهی بودم و دارم زدند!


* * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * *


زمـــــونـه آی زمـــــونه وای زمـــــونـه

عزیـــــــزم دلـــــبرم ابـــــرو کــــمونـه

میـــون دلـــــبرا خـوشــــــگل تریــنـه

ولـی از مو می خواد ماشین و خونـه


* * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * *


«منحنی» لبخندت؛

نقطه ی «عطفیست»؛

در زندگی «خطی» من!


* * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * *


هرکجا هستم باشم

فقط اینجاست که نباید باشم

آسمان مالم نیست

پنجره ، قلب ، هوا ، عشق ، زمین مالم نیست

همه شان سهمیه بندی شده اند

سهم من از عشقت جیره بندی شده است

ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آمار سایت
  • کل مطالب : 207
  • کل نظرات : 24
  • افراد آنلاین : 25
  • تعداد اعضا : 13
  • آی پی امروز : 116
  • آی پی دیروز : 4
  • بازدید امروز : 145
  • باردید دیروز : 6
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 234
  • بازدید ماه : 234
  • بازدید سال : 1,733
  • بازدید کلی : 42,439